Bilder från helgen!

 
Bild 1: Baka mina goooda kakor som var väl omtyckta i stallet.. Jättegoda!
Bild 2: Brunch hos Julia igår. Jättegoda maträtter, frukter, bakelser osv. Sååå goott!
Bild 3: Fick ett fnatt i fredags kväll vid 20.00 och skulle absolut ut och springa. Så självklart halka jag på isen och skrapa upp mitt ben så det blev jättevarmt och sved :( annars en härlig springtur!
Bild 4: En posar-bild på mig när jag satt på bussen hem från julia..
 
 
Bild 5: Från idag när jag vann tävlingen på Baldi! #Blågulrosett
Bild 6: Min syrra skicka "brev" till mig under min dörr, hihi.
Bild 7: Söta Trasan som börjar bli lite trött på sin boxvila nu, sötan vill ut och springa!
Bild 8: Ungefär här jag sitter nu. En långtråkig, svår engelskabok från 1958 som ska va utläst tills på torsdag..

Gillade ni att jag gjorde såhär? alltså, la upp bilder från helgen och
berätta lite om dem, Kommentera isåfall! :)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0