Åker från denna lilla stuga nu..

Idag åker vi hemmåt! skola imorgon och jag är så hiiiiimla otaggad. Är väldigt skoltrött just nu så orkar verkligen inte gå dit.. Igår var det snöstorm i skidbacken. Det slutade aldrig snöa och blåsa så varje pist hade en halvmeter nysnö! Det var skitkul men det jobbiga var att man inte kunde se något när all snö satte sig på skidglasögonen. Hörde även att en lavin drog med en kille som stod borta i liften i tege (!). När vi kom upp ur liften innan sista åket var lavinriskskalan på 4 och varningslampan blinka..
 
Fan vad ointressant inlägg! Blir ju sur på mig själv. Men snart är jag hemma och då ska jag försöka skriva lite mer intressanta inlägg. Det är faktiskt svårt att komma på nåt bra att skriva om när jag är här... 
Mitt hem denna veckan.. ♥
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0