Q/A

Varför vill du inte ha nån pojkvän, det är ju jättemysigt ju!
Jo, absolut är det mysigt! Men folk glömmer lätt alla negativa saker med att ha en pojkvän som te.x att det inte blir lika kul att gå på fester om din pojkvän inte är där av massa olika anledningar som ni säkert själva förstår, man blir väldigt "fast" i sitt förhållande, Det tar otroligt mycket tid och du måste ofta prioritera tid med din pojkvän framför annat. Visst folk kan se dethär som väldigt positivt, men jag tycker att pojkvän-hysterin är väldigt överskattad!
 
Från vilken hemsida köpte du din skolavslutningsklänning, hur lång tid tog frakten och hur mycket kostade det? den var jättefin!
Heej, tack! Jag köpte den från sheinside.com . Klänningen kostade bara 150kr. Det stod att frakten skulle ta minst 14 arbetsdagar typ och vi var ganska sent ute så pappa betalade 7$ för att frakten skulle gå snabbare (annars var det fri frakt) och då kom klänningarna, beställde 2, efter 9 arbetsdagar!! Så det gick snabbare än vad det stod.
 
Känner du några från din konfa?
Ja, eller alltså nu gör jag ju det. Innan alla konfa-träffar kände jag ingen, men nu känner jag ju Fia, Lisa och Amanda bla från min konfa som jag kommer bo tillsammans med under lägret! :)
 
Vad tycker du om alla inspo-konton på instagram, twitter osv?
Alltså jag tycker ju som de flesta att det är väldigt inspirerande att kolla på alla bilder, men jag tycker inte om dehär thininspo-kontona där alla tjejer har "the perfect body". Många unga tjejer tittar på de bilderna och skapar komplex hos sig själva men man FÅR INTE glömma bort att 98% av dessa tjejer på bilderna är rejält underviktiga!! och jag vill poängtera det nu!! Luras inte av de bilderna för de tjejerna på bilderna har inte den kroppen som är bra och hälsosam, de är underviktiga!

Hoppas ni fick svar på era frågor! Fråga fler frågor också, svarar gärna!
puss
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0