Några snabba svar

Mera såna här!
Okiii, fixar några som jag slänger in på tidsinställt nu, håll koll! 

Vart?!
Förlåt för sent svar! Men i Åhléns City vid plattan (jättestor Åhlens med 4/5 våningar..) finns en våning fullt med olika märkeskläder och där var det stor rea på Hilfiger, Odd Molly, Hunkydory, GANT, Filippa K osv då.. Tror dock det mesta är slut nu, men du kanske hittar nåt fynd där ändå! Är du ute efter Tommy Hilfiger finns en stor Tommy Hilfiger affär vid Östermalmstorg  bredvid Peak Perfpormance, mitt emot Fridays och Espresso House som har upp till 50%!
 
försöker du skryta om att du inte är så flickig, spelar väl ingen roll om man plattar håret eller inte :O inte så chysst mot dina kompisar
Läs inlägget igen! Det är knappast något skryt och jag skriver klart och tydligt längst ner "såhär är jag". Det är inget fel att platta håret, absolut inte. Men det är typiskt tjejigt att man ska lägga ner så mycket extra tid på, ja tex platta håret, på morgonen. Jag har verkligen inte något emot folk som gör det, vissa kanske har komplex för sitt hår när de inte plattar det.. Så absolut får man göra det om man vill! Men JAG gör inte det och det var även det jag ville få ut i inlägget. Du har tydligen ingen aning om hur jag är mot mina kompisar. Skulle aldrig tycka illa om nån för att den plattar håret! och ja skrev heller inte det i inlägget. Läs inte mellan raderna om du ska kommentera sånnahär dumma kommentarer.
 
Men båda var jättefina juuu! BEHÅLL dem kvinna! It's an order!
Well, i did! Är dock lite osäker på de mörka jeansen och har inte tagit av prislappen på de än... hmm..
 
Bild från skolavslutningen i fredags. Har ingen bra bild på klänningen, har nååågra halvbra. Vill ni att jag lägger upp de halvbra ändå? Kommentera!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0