Myslördag + midsommar

Hejsaan! Just nu ligger jag i soffan och ska snart sätta på en film som pappa har laddat ner. Pappsen står just nu i köket och skär upp lite jordgubbar till mig och Emma som vi snart ska äta!
Idag vaknade jag 14.00 , JA det är sant! Helt sjukt!! Men somnade dock 4.00 inatt då mina grannar hade fest som aldrig tog slut.. Sedan drog jag iaf till stallet efter att ha fått i mig lite lunch där jag red en mysig uteritt i skritt & lite trav på lilla Lily (Tycker att vi borde börja kalla henne för Tiger, Flower, Lily eller nåt annat som mer liknar Flowerhills Tiger Lily - som hon egnetligen heter, istället för Trasan som inte alls är så fint, haha). Var hemma vid 18 och då var Alejandra, Simon och William här, vi åt lite grillat till middag och sen drog de.
 
Igår firade jag midsommar hemma med gäster. Ville dra ut men jag fick inte :( och senare på kvällen råkade jag även faila lite, men jaja, haha.. De var 13 pers här och de var här från 13.30 på dagen tills 3.00 på natten.. så jag och resten av min familj var lagom trötta idag... Men trevligt hade vi iaf!
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0