Mat, mat, mat

Tänkte slänga upp lite mer vad jag äter och sånt.. börjar med i söndags för då tog jag foto på all min mat, igår åt jag lax till lunch och fläskkotlett med färskpotatis till middag, men dethär åt jag alltså i förrigår (söndags):

 Brunch/Lunch
Toast av nåt vitt ekoligisk bröd som jag inte kommer ihåg vad det heter (men gott var det), pesto, ruccola, tomat och lite ost som smälter sen när man har det i toastjärnet. Kanske inte det nyttigaste men jättegott!
 
Mellis
Det blev inte så mycket. Åkte till stallet efter lunch och när jag kom hem var jag inte så hungrig så tog bara en skål med frukt. I den hade jag frysta blåbär, frysta björnbär, frysta vinbär & fryst mango som jag värmde i micron och på det hade jag kanel och kokosflingor. Det var mumsigt!
 
Middag
Åt en jättegod middag! Lagade lax i ugnen med salt, peppar, citronpeppar, olja och purjolök på och till det hade jag tzatsiki och massa sallad och tomater! Jättegott!!
 
Gillar ni sånnahär inlägg? Kommentera isåfall vad ni tycker, det är mycket lättare att göra inlägg som ni gillar om ni berättar att ni gillar  dem.. så jag vet liksom! ;)
 
/Mathilda
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0