Lista

Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende?  - Oj, skulle nog inte vara så stor skillnad.. slitigare hår (men längre) om jag aldrig hade klippt mig. Torr hud, lite mer bushy ögonbryn (noppar inte mycket ändå.)

Vad ska man göra för att få dig irriterad? - Tjata jäkligt mycket, stalka mig, skrika åt mig, anklaga mig.

Vad är meningen med livet? - Well, Ha kul & att kunna titta tillbaka på sitt liv när man ligger på dödsbädden och känna att man inte ångrar nånting eller har missat något man velat göra.

Har du några komplex? - Tror att alla har sina komplex, så ja.

Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv? - att jag fortsätter kämpa i ridningen trots alla motgångar och ingen vidare stöttning.

Hur viktigt tycker du det är att vara kär i personen man har sex med? - Första, Andra och Tredje gången tycker jag det är Jätteviktigt! 

Skulle du kunna plastikoperera dig? - Om jag verkligen verkligen mår jättedåligt över nån kroppsdel så ja, verkligen inte annars!

Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? - Haha "olyckligt kär" är väll lite och ta i, men 2 år.. :(

När kysste du någon senast? Lördags ;)

Vilken låt går på repeat hos dig? Ingen just nu faktiskt, om jag ska välja nån så Jennifer Ft. Pitbull "Live it up"

Vilket är ditt favoritämne i skolan, just nu? - SO 

Vilken ämne gillar du minst? - NO... 

Vilken färg har dina naglar just nu? - Nada

Vem är din kändiscrush? - Höhö, typ enda tjejen som inte har nån. Känns fett wierd att jaga nån man ändå aldrig kommer träffa...

Vilken klass börjar du i? - 9e

Favorittid på dagen? - Kvällen tror jag..

Har du blivit jagad utav polisen? - Hihi nää

Är du singel nu? - Yes, vill vara det också

Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - Nää, blir ganska "rädd" så fort jag kommer in i ett förhållande och har väldigt svårt för att visa känslor osv. Är ingen direkt "förhållandetjej" trår jag..

Vem av dina vänner vet mest om dig? - Malin hoho

Vilken är din riktiga hårfärg? - Blondt, ganska exakt så som jag har nu

Brukar du komma i tid? - Haha neeeeej, alltid sen fifan

När gjorde du senast något riktigt dumt? - Alltså jag e snäll ;)

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Cameron Diaz faktiskt :)

Vad faller du för hos det andra könet? - Badboys, de man måste jaga efter!!

 
/Mathilda
 
 

Kommentarer
Postat av: devetdu

Mera såna här!


2013-06-14 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0