Lista

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nej, isåfall blir man kär i ens utseende..

Hur många har du varit kär i? Hm, alltså det beror på hur man menar. Svårt att säga..

Är du kär just nu? Nope, tyvärr..

 

Tio frågor om dig själv.
Namn? Mathilda 
När fyller du år? 29 September
Några piercingar? Två hål i höger öra och Ett hål i vänster öra.
Vad har du på dig just nu? Shorts, trosor, bh & t-shirt

Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag skulle få riktigt ångest om jag gjort nåt dumt, så skipper den delen oftast.. Och att jag är väldigt tävlingsinriktad! - Det är bra vid många olika situationer i livet!

Vad är du bra på? Jag är väll bra på att rida I Guess, och sen är jag bra på att spela gitarr typ, haha.

Vem älskar du mest på denna jorden? Mig själv och min familj såklart ♥♥ haha neeej, går inte runt och bah "fan vad jag älskar mig själv".. Men familj och vänner!

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon är ju alltid mysigt! ;)

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt om mig och skulle heller inte kunna berätta "allt om mig" till nån. Har svårt att lita på personer då de flesta har vänt ryggen och snackat skit så fort jag berättat nåt, tyvärr..
Vem är den roligaste av dina vänner? Haha oj har roligt med alla mina vänner! 

Vem är snyggast av dina vänner? Är bara med snygga peps brush..! Nää, men alla är fina på sitt sätt

 

10 frågor om idag.

Vad har du gjort idag? Ridit två hästar, fixat massa i stallet och hjälpt pappa med att bygga altanen!

Vad ska du göra nu? Bara chilla i sängen, blogga lite, kanske kolla på sån serie eller film..
Har du gjort något dåligt idag? Gör aldrig nånting dåligt :)
Vad har du ätit idag? Too much as usual.. 
Har du duschat idag? Noo, satsar på att göra det imorgon bitti istället!
Är du trött nu? Liiite kanske..

Vad händer idag? Denna dag slutar snart så jää, nadaaa

 

Annat.
Hur mår du just nu? Lite halvbra, siochså.. men det rullar ändå!

Är du hungrig nu? Nej det är jag inte..
Vad är klockan nu just nu? 23:21
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, facebook, Youtube, Hästnet, Arla.se(haha recept) och google translate.. höhö, men använder bara blogg.se för tillfället!

 

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nää, gör typ aldrig det faktiskt..

Vilket är ditt favoritband/artist?- Hm nån blandning av Avicii, SHM, Jennifer Lopez, Jason Derulo, Justin Bieber, (Zara Larsson kanske?)..     .
Vad gillar du för musik? Gillar det mesta, men House, slow(nånting..?), Det viktiga är att det måste finnas nån refräng eller nåt där det är nån som sjunger och det blir mer en låt, Gillar inte hela rapplåtar där det bara är massa text.. Kan lägga upp ett inägg mer om det senare!

Kärlek.

Är du kär just nu? Nooo
Har du kysst någon idag? Inte mer än en puss till katten och syrran ;)

När kysste du någon senast? Fredags tror jag det var..

Är du romantisk? Absoluut :) 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? 
Haha nej, inte ens på dagis. haha det är faktiskt lite kul. - i typ 6-års var det flera som ville vara tsm med mig samtidigt och då hade jag hört mamma säga tidigare i mitt liv " Men man kan ju inte vara tsm med två personer samtidigt!!" (fast hon mena ju liksom tre vuxna) Så jag bah "Neej, nu gör vi en kö här för alla som vill vara tsm med mig" Och så blev det så. De som jag dock inte gillade så mycket stod långt bak i kö:n och de var jag bara tsm med jättekort. De som jag däremot gillade stod först i kö:n och de var jag tsm med flera veckor. Så det var ju lite synd om de längst bak i kö:n som fick vänta så länge för ingenting, haha!

Vem sov du senast bredvid? Elin
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Veet inte, 20-25 kanske.
Hur ska din tjejen/killen vara? Just nu vill jag ju inte var i någon förhållande, men omtänksam, snygg, inte för "på"!!, Han ska va lite svår så jag får jaga honom, annars tappar jag lätt intresset. Han ska va stolt över att visa upp mig som sin flickvän för sina kompisar m.m. Han ska vara Social och Väldigt Rolig!!

/Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0