Last week

Helluuu! Dethär har jag gjort denna veckan:
 
Fredag: Har berättat typ allt tidigare tror jag... Drog ut och sen sov iaf hos Elin med Clara.
Lördag: Vakna hos Elin, drog vid halv tio typ. Red ut på Trasan med Eva i 1,5 timma, jättemysigt! Drog på kvällen hem till Elin för att vi skulle på en fest, men sen blev allt kaos så vi drog till mig och sov här (har berättat mer om det tidigare också).
Söndag: Vaknade hos mig. Drog till stallet vid 11 för KM där jag VANN (som ni kanske minns?). Var hemma 14 och då drog jag till Trasan och red ut henne med Eva och Danne. Tog det lungt på kvällen.
Måndag: Var hemma hela dagen och gjorde typ ingenting. Invigde jacuzzin på kvällen!
Tisdag: Drog till Elin vid halv 9 typ. Vi drog direkt till Ösby där vi skulle träffat massa, men de kom aldrig, haha, så vi mötte Tessan och sen kom några killar och då stack vi hem till Philip där vi kolla på film och typ snacka och sånt. Drog till Elin vid ett och sen sov jag där.
Onsdag (idag): Vaknade hos Elin vid 12. Vi åt frulle och runt 13 stack jag hem. Kollade på tv och sola när det inte var molnigt. Sen passa jag syrran lite från 4 och frammåt. Vid 7 kom Danne och Pelle och då började vi laga kycklingsallad. Vid 8 kom även Elin. Sen åt vi vår mumsiga kycklingsallad, haha.. Sen la vi upp jordgubbar, ananas och vindruvor och smälte choklad... Sedan bada vi Jacuzzi och chilla. Därefter diska vi och fixa i ordning och sen stack de vid halv 12. 
 
Nu sitter jag med te och kollar på Jersey Shore och bloggar litee. I morgon blir det massa stall.. ridlektion kl 9 på morgonen.. Säga hejdå till alla ponnysar :( åka till nästa stall och rida Trasan och sen får vi se hur kvällen ser ut. Ha det så bra! Hoppas ni har haft en bra start på ert sommarlov! Puss
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0