Igår

blää, usch, fyy. <-- så gick tävlingen och nåt mer tänker jag knappt tillägga mer än 8 fel i första klassen (står dock 12 på equipe??) ocg 4 fel i andra pga vägran.. inte bra, inte bra. Laddar om till KM nästa helg istället.
 
Igår när jag hade kommit hem från tävlingen, typ vid 18, käka jag middag kolla på tv och la mig i sängen. sen ringde Malin vid 22.30 och då mötte jag henne, Stina och Ludvig utanför mig. Vi stod och snacka lite och sen hängde jag med de till Ludvig. Haha, var så jävla ofräsch, direkt från stallet typ. Sen kom Eric och aa, det var chill... Kom hem igen vid 2.00 typ. Idag vakna jag 13, haha.. men var äckligt trött från gårdagen då jag var uppe 20h och hade gått upp halv 6.. 
Några pics från igår. Åhhhh vill bara rida om dedär rundorna... :(
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0