New in (4/7) - bikinis

Två jättesöta bikinsar. Den lila är från H&M och var på rean där den kosta 75:- för överdelen och 50:- för underdelen tror jag det var.. strl M i överdelen och S i underdelen.
Den ljusrosa är från Lindex. Såg den när jag precis skulle gå ut från affären (Lycka) gick igenom några få storlekar som fanns kvar, det var mest 44, 42 och sånt men läääängst bak hängde en 36! Säkert nån som gömt den.. men nu tog jag den hohoho! Kanske byter överdelen till 38, men ska pröva lite till och känna efter.. Även den var på rea. 75:- för underdelen och 100:- för överdelen!
 
Skulle egentligen handlat en mörkgrön bikini med paljetter på inne på Lindex som jag tycker är sååå fin och cool! Men den fanns inte där, så hittar ni den nånstans i 36/38 får ni gärna säga till!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0