Look what I got in Spain!

Kan ni se vad det är? Nån som gissar alla rätt inom en timme och jag ger 1000:-, hur mycket reklam som helst för din blogg/instagram vadsomhelst, du får välja 3 valfria saker ur min garderob (hoho) och ett par valfria Uggs värde 2200:-! KÖÖÖRR
 
Hahaha, njaa... Vet ni inte vad bilderna föreställer så kommer New in-inlägg pupliceras här snart med vad jag har köpt i Palma osv. Blev jättelite dock då vi bara hade några timmar på oss och hela vår familj på 5 pers ville gå in i sina affärer som DE gilla mest.. man kan alltså inte bara tänka på sig själv när man shoppar med familjen och ja, då tar det sin lilla tid. Men lite fick jag ihop iaf! och det får ni se i inlägg som kommer nu i veckan!
 
/Mathilda
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0