Lista

Visste du.. 

att jag vill
flytta till gård
att min senaste kyss var med en kompis hoho
att jag lyssnar mycket på radio
att jag funderar på om konfan blir najs
att jag pratar ganska så fort och tyst, lite sladdrigt typ haha
att jag inte gillar draaamaaaqueeens
att min första riktiga kyss var i 6an
att jag avskyr när folk snackar bakom ens rygg 
att kärlek är jättemysigt. Flärilar i magen, ofokus konstant, leende på läpparna hela tiden..mm
att jag gillar Lakrits. Ibland. När man är sugen på det.
att jag alltid kommer att hålla på med hästar
att jag är förälskad i tacos, lax och kyckling
att sist jag grät var till fina X-factor och American Idol videosar på Youtube
att min mobiltelefon är sönder igen..
att när jag vaknar på morgonen är det lunchdags
att innan jag går och lägger mig alltid kollar instagram, bloggar osv på mobilen
att jag just nu tänker på Mallorca 
att imorgon kommer jag Gå på kussens Konfa i Skåne
Gamla goda tider med Puhsan... Saknar plutten..
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0