Good news fifan

Helluuu! Vet ni vad? Jag har med mig min dator så nu när vi fortfarande är i Sverige kommer jag kunna blogga som vanligt - om inte bättre än vanligt! Bra va? Kommer fortsätta göra inlägg på tidsinställt också. 
 
Nu sitter vi iaf i bilen påväg till Skåååneee! Vi kom sent igår fram till mormor och morfar, då blev det en sen middag och sen var alla trötta så vi somna typ 23-00.00. Idag gick vi upp vid 8. Duscha och fixa oss och sen drog vi iväg mot Höllviken som ligger i Skåne. Dock har vi inte kommit så långt utan vi är typ 10 min från mormor och morfars hus.. men jäjäjä.. I Skåne ska min Kusse konfirmera sig idag vid 15. Sen stannar vi hos de i två nätter, åker tillbaka till mormor & morfar och sover där en natt och sen blir det mallorca! Taaaagggg! Men fram tills Tisdag har jag iaf min dator med min och kan uppdatera mucho från den!
Mormor och morfars lilla sommarhus..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0