Final Call

Hörrni! Imorgon eftermiddag åker jag! Blir kanske borta en månad, fortfarande inte säkert än haha.. Vi har velat runt och var inne på Dubai ett långt tag.. men det går nån dödligt sjukdom där och det är 50grader så vi tar Dubai senare istället. Nu blir det kanske Mallis i år igen. Jätteoklart. Det största problemet är att vi behöver Kattvakt under den veckan vi är borta! Så är du jättegullig och bor nära mig och vill och har lust så får du gärna passa vår lilla katt! Tar 3 min liksom, bara ge mat och släppa ut så det är inte svårt! Och du får betalt! Skriv på Kik: MLjungberg !!
 
MEN. Jag vill ändå göra lite tidsinställda för när jag är borta så ni har nåt att se fram emot. Ska ju på konfa sen och då kommer jag definitivt inte kunna blogga "live" så måste göra massa tidsinställda! Har gjort flera till i helgen, men börjar på slut på ideér. 
 
Så BOMBA med tips och ideér på vad ja kan skriva tidsinställda om i kommentarsfältet!!
(Det är mycket för er skull så då kan ni ju bara kommentera vad ni vill läsa om. Tar max 1min..)
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: alice

Kläd kollage // tips ex träning // hur du gör dina designer (om du gör dom själv) :)

Svar: Tack för tipsen! Fixar de på direkten :)
Mathilda Ljungberg

2013-07-04 @ 21:50:44
URL: http://alicessss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0