Bloggpaus i några veckor?

Heeyy! Läget är så himla oklart just nu.
På torsdag åker jag till Mormor&morfar och sen vidare till skåne. Åker från skåne på sön/mån vidare till Göteborg för Liseberg. På tisdagen åker vi hem till Danderyd, men på Onsdagen kaaaanske vi åker utomlands någonstans 1vecka. Vi har inte bokat nånting men hittar vi nåt bra så tar vi det. Då är vi borta till Onsdagen veckan efter och på Torsdan där åker jag på Konfa i två veckor... Så som ni märker kommer jag, om det blir såhär, inte kunna blogga alls! Och jag vet inte om det är värt att göra tidsinställda för en månad framöver.. 
 
Kommentera hur ni vill att jag ska göra. Funderar på en bloggpaus.
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0