Windows 8

Heej på eer! 
Sitter vid min gamla och stora laptop nu.. pappa har installerat windows 8 (det nya) på den, så jag håller på att lära mig hur det funkar! Har Photoshop på denhär datan, dock inte mitt gamla, element 9, utan nåt annat som jag inte fattar, men min brorsa har det photoshopet så han får lära mig lite så slänger jag upp en ny design här snart! Dvs om jag hittar några bilder som jag kan tänka mig ha i headern..
 
Fick förövrigt en kommentar om det var jag på bilden här, men Nononononono det är INTE jag! Haha sökte på jeans på google och då kom den bilden fram. Tyckte den var lite pinsam så tänkte dela med mig bilden här på bloggen..
Gud var kul det var att skriva på denhär datan för övrigt! haha, asstor skärm och grejer.. Kommer säkert fastna här ett tag!
 
Mer uppdatering kommer inom kort! Är lite taggad på bloggningen nu, har ändå lite bättre uppdatering än vanligt, håller ni inte med?
Nu blir det te och mys med min "nya" (gamla) dator!
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Lea & Diana

Fin blogg! Va med och tävla om en someday parfym på våran blogg! :D http://www.nattstad.se/leadianas?id=6522899

2013-01-25 @ 19:47:03
URL: http://nattstad.se/leadianas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0