Svar på frågestunden del 3

Snyggaste 10 tjejerna i friberga, först snyggast sen andra snyggast o så vidare och till sist 10:an 
Oj, shit vad svårt! Gör inte i ordning för jag vet inte ens själv vem jag tycker är snyggast :o men..
Elin Isaksson, Anna Neld, Stina Laurell, Emmi Berglund, Elin Öberg, Silke Kylberg, Lisen Samson, Clara Sivander,   Karin Boman, Madeleine Nyman (har säkert glömt flera, men klockan är halv 1 och jag är lite seg i huvet nu liksom.. )

Samma sak med killarna i Friberga :) 
Joel Hansen, Fredrik Hild, Erik Fritz, Uhm.. Vilka går i friberga liksom? :o ..jag vet faktist inte, sorry

Och precis samma sak med möprby :) 
Älskar din blogg förresten.. :D
tjejer: Malin Söderquist, Jessica Hägglöf, Jenny Aspemo, Johanna Samuelson, Felicia Zetterström, Corinne Smedberg, Cecilia Äng, Olivia Sangler, Amanda Hammarlund, Andrea Modig
 
Killar: Joel Jonson, Albin Engdahl, Eric Winell, Jacob Ortmark, Sten Söderberg, Gustav Hamrelius, Robin Maloisel ... Vet inga fler :o
Åhhh Tack!
 
Krökar du?
Neej
Hur va ditt 2012? 
Riktigt skitår faktiskt, allt var jobbigt typ.. Ridningen var det ända jag utvecklades i! Men annars var det ett deppigt och segt år..

snyggaste killen i din klass? hehe ♥ 
kram♥♥♥♥
Gustav Hamrelius
 
vilka är dom fem snyggaste killarna av 98:orna i mörby och friberga?
Har svarat på det tidigare! :)
 
Vart bor du? (vilken stad) 
Stockholm!

Favoritämne i skolan? 
Bild! Förrut var det matte, men jag har kommit på att det är jobbigt att behöva tänka på en massa tal och det behöver man ju inte på bilden..

Varför ville du börja blogga? :)
Flera av mina kompisar bloggade och läste bloggar, så då ville jag också ha en blogg!
 
hur många gånger har du druckit? 
Måste fråga mamma!

och har du gått längre än strul??
Yesbox
 
gillar du nån just nu? behöver inte säga namn!!
Tänker på en person väldigt mycket extra hela tiden! men har gjort det ett tag nu..
 
Vilka är dina bästa kill och tjejkompisar. 10 st?
"Men jag har ju inte så många vänner"... Malin Söderquist, Julia Helin, Eric Winell, Stina Laurell, Elin Isaksson, Johanna Gelfgren, Kristina Levin, Veronica Edebo, Anna Neld, My Babysis ♥
Har du gått längre än strul och vad gjorde du?? 
That´s my little secret

Krökar du?? 
Nej

Hur är du på fester??(vild/full?) 
JAG ÄR FUCKING WILD AND CRAZY! ... nej, just kiddin..

Är du lätt/svår att bli ihop med? 
Hm.. jag tror jag är rätt svår att få en att jag ska bli kär i den.. om du fattar vad jag menar då.. Jag har inte vart i ett förhållande på ett tag nu så de flesta tror väll att jag är såndär "smsar hela tiden, men säger inget ord i skolan" - tjej som jag var i typ 5an? 4an? 6an?... fast det är jag inte, och i nuläget skulle jag gå in för det 100% om jag skulle skaffa ett förhållande. Men jag kanske är lätt att bli tsm med, men det gäller att man ska försöka få mig att fortsätta Vilja vara tsm med den personen efter.. lite svårt att förklara, men jag blir lätt rädd för att vara kär när en kille visar samma känslor och då kan jag liksom dra och gömma mig istället... haha var nog inte så br svar på din fråga.. men jag vet faktiskt nog inte själv.
 
Du svara inte på om du gilla nån, och vad menar du men fem ***** på snyggaste killarna, är det för att du gillar den personen?
Det ska du få klura på ett tag ;)
 
Kan du inte berätta om varje vs bodysplash och säga vilken du gillar mest och vilka du har? Och visa dina andra parfymer och göra samma sak med dem?
Visst! Gör det i ett separat inlägg sen! men påminn mig om jag glömmer bort..
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Är du oskuld??

2013-01-23 @ 16:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0