Skutt på Trasan

 
suddig bild? haha red i mjukisbraller med täckbraller över också!
 
Red Trasan väldigt länge igår! först ut i 20-30 min. flytta lite och jobba gas och broms. Gick sedan in i ridhuset och jobba i skritt och trav på en volt. efter 30 min tog jag fram några bommar som jag succesivt la upp till en lite serie som slutade med ungefär det ni ser på filmen. Min kamera fick slut på minne och ville inte filma mer så jag fick inte med de fina hoppen. Den här var hon ju liksom i bommen och allt ser jättelångsamt ut. Men hon blev väldigt trött mot slutet vilket jag kan förstå! Ni hör ju också att jag smackar rätt mycket och det var ju delvis därför.. Annars jobba hon bra hela passet även fast det blev upp emot 1,5 timmes ridning..
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0