Flög av, men det var ändå en lyckad lektion

Heej ni!
Idag red jag som alla andra Torsdagar. Red på Yason och dte gick jäättteeeebraa! Vi hade med vattenmatta och vågplank och annat tittigt och han gillade speciellt inte det förstnämnda. Så han stanna några gånger och så.. Haha jag ramla av också. Först stannade han typ på vattenmattanhindret, men sen bestämde han sig för att hoppa iaf, så jag hann ju inte med så han landa, jag kom efter, han hoppa åt sidan och jag hängde kvar där i 5sek, sen sakta han ner så jag bestämde mig för att hoppa av så jag landade på fötterna.. Menmen, det var ju inte så farligt! Sen när vi skulle hoppa banan iaf var han helt grym. Han var fortfarande rädd för allt tittigt, men jag red bra och han lyssna så han stanna inte en ända gång! 8 hinder kanske det var med i banan, med vattenmattan (som han var livrädd för), vågplank (superläskigt), sockerbitar och koner och sånt.. Men han hoppa hela banan! Jättenöjd!
 
Kom hem, åt mat, hade en discussion med min madre. Sluta med att jag gick upp ledsen på mitt rum.. och här har jag suttit sen dess. Mina ögonlock faller när som helst samman, men tänkte bara berätta att imorgon är jag ledig! Wohooo, ingen skola! :D  Så himla värt att vara med på öppet hus och käka bullar istället för att sitta på en teknik lektion i 1,5 timme, bild, matte och svenska!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon. Skulle gymmat, men det går ej, Eva frågade om jag kunde ta Trasan, men jag sa nej eftersom jag skulle gymma och träna hela dagen typ.. Så nu vet jag inte vad jag ska göra istället! Aja, får väll ta och läsa min svenskabok i värsta fall, har sisodär 400 sidor kvar som ska vara utläst tills på fredag, så jag får jobba på under helgen!
Ska även försöka min design här på bloggen, då den jag har nu är jätteful och tråkig..
På lördag ska jag dock rida favoritTrasan igen!
Blir även bio på lördag med la familia. Mamma har tydligen några biljetter till en premiär av en barnfilm! Kul :o
Fina snuffi efter lektionen! Gav honom några morötter så han blev glad..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0