Det blev bäst!

Hej alla ni! Åh, efter skolan idag så totalstäda jag mitt rum och flyttade om lite och det blev skiiitbra! så nöjd!! Tog två timmar ungefär så nu är jag helt slut efter allt dammsugande och städande och flyttande m.m
Men det blev iaf riktigt bra och jag har fotat igenom hela rummet så för den som ville att jag skulle lägga upp bilder på mitt rum i ett inlägg så kommer det inom 1h iaf!
 
Samtidigt som jag laddar över bilderna sitter jag och äter Mango och dricker te samt spanar in några bloggar! Mysigt som bara den.. Fått en riktig mysfaktor här i mitt rum nu! så hemtrevligt ;)
 
Mango är förövrigt min favoritfrukt om ni inte visste det ;)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0