Åherre

Min blogg ligger på bottnen och skrapar sig mot att knappt finnas mer.. Och jag VET jag suger på att blogga!! jag gör det, så jag vet inte varför jag håller på? Nu är det dem sista dagarna kvar på lovet. Jag pendlar mellan sängen - Tvn - datorn och stallet. Jag är lat och trött, orkar inte göra något, pallar inte ta tag i saker och träffa folk... Klart jag fattar då att det inte blir nån bra uppdatering. Ska jag skriva 10 inlägg om att jag kollar på Gossip girl och hur härli min säng är? Nej.. Just nu ligger jag instängd på mitt kolsvarta och stökiga rum och kollar på gossip girl.. Kul va? 
 
Mina planer för en bättre blogg:
 
* I år fyller jag äntligen 15 och det betyder att jag kan skaffa gymkort och börja gymma. Det kommer (förhoppningsvis) leda till att bloggen blir mer hälsosam, jag kommer träna mer och ge tips och råd om det!
 
* När Jag slutar rida Trasan kommer jag hitta en ny häst att rida på, Förhoppningsvis en jag kan träna/tävla på och komma lite längre med.
 
* Jag ska sluta vara "deppig". Ska vara ute mer med kompisar och göra roliga saker! 2013 ska bli ett år att minnas!
 
* Jag ska hitta roliga tips och insperation som jag ska sprida till er på bloggen! allt från träning till makeup, hår, hästar, kläder..
 
Verkar det som en BRA blogg som du skulle kunna tänka dig att följa? Jag ska sluta göra femtioelva inlägg om vad jag gjort idag och istället göra inlägg som informerar nånting, som man kan ta del av, kanske tänka till lite själv eller bara få tips och råd om bra saker? Jag ska försöka hitta dethär och jag hoppas ni kommer se utvecklingen!
 
  
 
Jag hoppas ni kommer gilla det!
 
Eller vad säger ni?
 

/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa alla dina vs parfymer och säga vad du tycker om dem osv? :)

2013-01-04 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0