Tisdag

Heej! Gick till skolan i morse vid halv 10 tiden. Slutade egentligen 4 men hade jätteont i huvudet och mådde illa så drog hem vid ett/halv två istället. Var hemma vi två och då gick jag direkt och la mig i min säng, somnade och vaknade för en halvtimma sen (!!) av att mamma väckte mig.. Fattar ni, jag sov från 14-18,30.. 4,5h juuu! Är fortfarande sömning, men ska gå ner och äta nåt för har bara ätit en knäckemacka idag såär superhungrig och sen ska jag väll sova/plugga/kolla på maria & mindy senare... Typ det.. Imorgon slutar vi 11.30!! Sååååå chiiiillll! Då drar jag och malin hem till mig och käkar lunch och bakar eller nåt sånt.. på kvällen sen har jag konfaträff!
Fina duuu!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0