Sverige, Åre

Hejsaaan! Yes, idag sitter jag inne i stugan. Utanför är det snöstorm.. De flesta liftar är stängda och det blåser 40m/s på skjutan. Så idag blir en himla tråkig dag. Vi går förmodligen ner till byn sen och kollar i några affärer. Vill kolla på Kaktus, PeakPerformance och en butik bredvid som jag inte kommer ihåg vad den heter.. men den är typ som matilde (för er som vet vad det är för butíc). Åre by har faktiskt najsiga affärer! 
 
Igår åkte vi skidor borta i Duved och Tege. På kvällen sen käka vår familj + Jax, Ceona, Ingrid, Samuel, Olivia och alla vuxna, middag på Broken. Sen gick vi hem och kolla på film/spela kort och sånt..
 
Min statistik har rasat till hälften av det vanliga typ. Därför blir blogghumöret lite dåligt, även fast jag skrev att jag skulle uppdatera bra, när ingen läser.. Men hade fått några kommentarer nu av nya läsare nu iaf. Ska försöka blogga lite extra idag nu när jag ändå bara är hemma! 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0