Sportlov boys and girls

Tjaaa! (länge sen jag starta ett inlägg så), kanske skriver så pågrund av det faktum att det är Sportlov nu för alla stockholmare! jippi. Nu sitter jag i soffan hemma och kollar runt på lite skidkläder. I övermorgon åker vi till Åre och jag själv tycker att jag har så fulaskidkläder så jag vill ha nya! Hittade ett par rosa Peak skidbyxor förra helgen när vi var i TäbyC som va på 40% rea men neej... Mamma tycker att jag mest behöver en ny jacka :( Dem låg liksom där och tittade på mig... Så fina.. :(
Ikväll Sover jag hos Clara med Malin. Måste hem i hyffsad tid imorgon och packa klart allt, sen blir dte chill på kvällen! Några vänner kanske komme röver och kollar på mello och sen drar vi tidigt på Söndag! 
 

Peak Performance ♥
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0