Ser inte bra ut..

Hej på er! 
 
Idag är jag hemma från skolan så har lite tid över till att skriva ett inlägg! Hostar och har ont i halsen.. Hoppas jag blir bra till helgen bara!
 
Igår red jag Nikkie. Tror det börjar likna slutet för oss nu tyvärr. Skulle hoppa en bana på slutet som låg på typ 70cm bara för att ta det lungt. Hon stanna och jag flög av på första hindret, jag klara mig bra! Upp igen, hon stanna, red igen, stopp, igen, tvärstopp. Hon ville inte. Red vidare till nästa hinder för att se om det blev nån skillnad, tvärstopp. La ner hindret till typ 40cm, Stopp... Alltså det ska hon kunna GÅ över, så man märker tydligt att hon verkligen inte vill.. Jättesynd.. Tillslut hoppade hon över hindret, stopp på nästa, men sen hoppade hon hela banan på typ 40cm? Så himla synd! Hon vill verkligen inte, hon är inte rädd, hon vill inte..
Så på söndag när det är tävling, får jag hoppa en annan häst istället.. :(
 
När jag kom hem åt jag god mat, kladdkaka & grädde och fick några presenter! En bok över hur man bakar cupcakes på massa olika sätt, cupcakesformar, massa trislotter och choklaaaad!
 
Min fina och jag har ändå haft en bra resa ihop! Jag lärde henne det jag kunde och hon lärde mig det hon kunde och det tillsammans har gjort mig till den ryttaren jag är idag och det intresset jag har för ridningen idag! Min fina vänn! Älskar dig NikkiePikkie!♥
 

/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0