Relaxar innan höjdpunkten

Sitter just nu och badar, kollar lite bloggar och andas. Måste börja duscha nu så jag hinner slänga in ett bättre och vettigare inlägg innan kl 20.00 då melodifestivalen börjar! :D
Haha älskar det för Er som inte visste det..
Men har en halvtimma på mig nu och jag är inte så snabb av mig så jag måste rappa på lite! Underbar dag i stallet btw! Grymt väder och bra humör gjorde en lyckad tur på fina hästen! Red först ut i 15min och sen trava/galoppera jag i ridhuset. Hon var lite seg så svetten rann på mig, men det är ju bara bra! Är svinhalt ute så man kan inte riktigt ta vara på det fina vädret när det väl är här.. På tisdag ska jag hoppträna trasan igen! Ska bli kul!
Men nu måste jag verkligen skynda mig! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0