My weekend

Tänkte bara berätta lite om vad jag ska göra i helgen så långt jag veet. 
 
Fredag: Slutar 13.30. Drar in till stan med Malin och köper presenter och lite sånt. På kvällen blir det tjejmys hos johanna som fyller år nästa vecka, men hon åker till Barcelona då satt hon har ett litet firande imorgon istället som ska bli jättekuuul!
 
Lördag: Upp tidigt som fan för att vara en lördag.. blää.. Ska packa frukostkassar från coop med fotbollslaget typ. så det set är samling 8.20 och sen ska vi åka runt till massa hus och dela ut gratis frukost..efter det åker jag hem och äter lunch. Drar snabbt vidare till stallet och rider Trasan eller så stannar jag hemma och sover istället.. har inte bestämt mig riktigt där.. tror det blir stallet ändå..
 
Vid 17.00 har jag samling till min fotbollscup.Det dumma är att jag har inte tränat på några månader eftersom det har vart vinteruppehåll och efter det har de andra tränat på torsdagar och då kan jag verkligen inte.. så jag vet inte om jag är tvungen att skippa det.. känns ju lite osjysst att va med på cuper och matcher, men inte träningar.. fast å andra sidan så kan jag ju faktiskt inte på torsdagar.. det är inte så att jag inte vill utan jag kan inte, och det vet ju alla om.. :/ Ska ta en snackis med mami och tränarna..
Beroende på hur det går så slutar det väll senast 21.00? kommer va heeelt slut i kroppen. Tuff vecka som ska avslutas med en tuff dag..
 
Söndag: Då får jag iaf vila lite.. Har inte så mycket planerat.. Kanske drar till stallet tidigt och är med när Trasan löshoppas, men då får jag ingen sovmorgon och dem måste jag ta vara på när jag kan.. Annars blir det plugg, fixa Kristinas header och bara ta det lungt tror jag! 
 
Hur ser eran helg ut? Haha lång text det blev btw.. btw number 2: Gud vad lat jag låter när jag läser igenom dethär.. haha.. "kanske inte orkar" "tuff vecka" "Upp tidigt som fan" ..lat.
Bjussar på en lite gammal bild!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0