Hissar & dissar..

 
  • Odd Molly Blusar: Finns det något mer att säga, mer än att dem är helt U N D E R B A R A? älskar alla blusar! Så himla fina! Dem vita och rosa tycker jag är snyggast, speciellt den ljusrosa, men nästan ALLA OddMolly blusar är bara så galet snygga!
  • Bruna Primeboots: Höga och mellanhöga ÄR och kommer LÄNGE vara svåra att tröttna på! Låga Primes tycker jag passar mer till "boyfriend-stilen", och det är inte riktigt min stil, så därför gillar jag mer de mellanhöga och dem höga med guldig kedja bak. Så snyggt, året om. Passar till Jeans på höst/vinter och kjol på varmare vår/sommar. +++
  • Vita Urbanears: Faktiskt något jag velat ha länge nu, men snart känns det som att jag inte vill ha det längre då jag på nåt sätt tycker det är snyggast på vintern över mössan! Haha, Vit mössa med vita urbanears över, skitsnyggt! Men hur ska man matcha det på sommarn då? Hmm.. Fast skulle inte tacka nej till det om jag fick ett par och Om jag skulle få ett par skulle jag valt vita!
 
 
  • För målade ögonbryn: Jag har väldigt mörka ögonbryn, eller ja, mörka för att va en blond tjej från början, och därför kan ju inte jag måla mina ögonbryn ljusare, även fast jag skulle vilja det ibland. Men dissen går till tjejer som överdoserar färg på sina ögonbryn, målar konstiga former och grejer.. naturligt är finast! Måla för att göra en jämnare form, absolut, men att måla kors och tvärs, hit och dit med en jättemörk penna ser bara konstigt ut..
  • "beach 2013" grejen: Jag veeeet att jag själv använt det uttrycket många gånger, men det ångrar jag nu. Uttrycket "beach 2013" finns mer eller mindre överallt, och dem som skriver det skriver oftast "jag vill ha en vältränat, hälsosam och frisk kropp - beach 2013 here I come" MEN då tänker jag såhär. Om man vill ha en "vältränad hälsosam och frisk kropp", borde man inte vilja ha det hela tiden då? inte bara på sommarn? Därför tycker jag att "beach 2013" är lite fel. För för mig låter "beach 2013" som "i sommar ska jag va snygg framför alla killar och tjejerna ska tycka att jag har en snygg kropp" eller nåt liknande.. Och det ÄR egentligen det det handlar om, om vi ska vara ärliga. Men då tycker inte jag att man ska binda ihop "beach 2013" och "vältränad, hälsosam och frisk kropp" för i det sammanhanget blir det inte rätt.. För mig är det såhär: Beach 2013 = Jag ska va snyggast på stranden.... hälsosam och frisk kropp = leva nyttigt, ta morgonpromenader och känna att man mår bra året om, yoga i soluppgången och lite sånt.. Förstår ni hur jag menar?
  • Kingsland nya kollektion: Den har blivit RÅdissad av MÅNGA, och det blir det även av mig...jättefult med alla blommor och fjärilar. Förra kollektionen var riktigt bra, och nu hade de chansen att gå uppåt, men nope, nu släpper de en jätteful kollektion istället? Tråkigt... :(
 
 
Vill ni ha fler Hiss/diss? Kommentera!
 

/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0