Good News!

Hallåå! hoppas alla mår bra! Det gör jag iaf, lite seg nu när inget händer, men kommer va riktigt taggad imorgon! Packar för fullt här hemma. Eller inte jag dårå eftersom jag är klar. Har en liten great nyhet till er! Kommer antagligen kunna ta med min dator till Åre så det blir bra uppdatering med nya bilder från min kamera hela tiden! Då kan jag slänga upp ett inlägg från datorn på morgonen. Göra tidsinställda på morgonen. Göra nåt mobilinlägg på dagen och göra fler tidsinställda och "live"inlägg på kvällen! Bra va? + att jag kan lägga upp massa tidsinställda när jag sitter i bilen påvägen dit! :) 
 
Sov hos Clara inatt med Malin Btw! Det var naaajs, men jag somna på soffan runt tolv, halv ett för jag va så trött..
Vi kika med några, gjorde good smoothie, va inna på datan och lite sånt.. Vakna vid 8 imorse av att Claras fågel pep och min väckarklocka gick på... men somna om och vakna runt 9 sen. Då låg vi och snacka ett tag och sen gick vi upp och laga frukost. Haha vi satt och spela på glas (riktigt glas). Naturligtvis så slår Malin ner glaset i bordet så det krashar, haha. Det var första gången jag pröva göra den och jag klara det!! Tittade bara på när Clara och Malin körde och sen gjorde jag likadant utan att ha gjort nån cup tutorial! Cool jagvet.
 
Menar sånhär för er som inte fatta vad jag mena med glas ;) 
 
Btw 2; Hade hoppträning i torsdags och då fick jag rida en ny liten söt Ponny vid namn Cherry! Skitkul var det! Hon var Pigg och stark, men hoppade bra. Hon har gått typ msv och så men ska gå ner till LB ungefär för att hon börjar bli lite gammal. Hon är en övervuxen c-ponny, 144cm! Har film så vill ni att jag ska lägga upp den? :)
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visa film!!

2013-02-23 @ 21:49:52
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp videon???

2013-02-23 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0