Godnatt bloggisen!

Bedtime.. Fan mår Inge bra alltså, men klart jag måste till skolan.. Åh! I värsta fall kommer jag ta med min dator och hörlurar och sitta instängd med min musik och blogg hela dagen.. Går från 9.30-16.00 så det är ju en skitlång dag också.. Nej, ska ta mig en liten nap nu och sen övertala mamma om att va hemma imorgon! Dem jag träffa idag hörde nog ganska tydligt att jag inte är frisk så jag skolkar inte för Er som tror det! Mår bara rätt piss och vill inte ligga sjuk halva Åre-resan liksom..
Gud vad jobbigt jag har det.. Tufft liv.


Kommentarer
Postat av: Irre

Svar på din fråga finns nu på min blogg :)

2013-02-19 @ 17:12:17
URL: http://irres.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0