Flyga Drake

Heey! i´m really sorry for the bad update... men jag har läst min bok heeeeela dagen idag, förutom när jag var i skolan och i stallet, så jag har verkligen inte hunnit. Läste nyss klart boken och klockan är liksom 02.00 på natten (!!) så jag har haft fullt upp hela tiden. Men bättre ska det bli! 
 
Imorgon, fredag!, blir det först skolan, slutar halv 2 och då drar jag till stallet och rider Trasan. Vi får se vad jag hittar på på kvällen. Lördagen tillbringas delvis i stallet hos Trasan. Sen ska min syrra ha kalas på Lördag eller söndag, kommer inte ihåg när det var, så då ska jag väll vara med och hjälpa till lite. På söndag har jag verkligen lust att åka till stan! Kolla i lite butic's ovs.. var ett himla tag sen och börjar bli lite shoppingsugen nu..
 
Aja, mer update lovas! Sov gott!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0