Q/A - film när jag sjunger!

När kommer filmen upp? Vad heter alla som gick på ditt läger och vilka håller du fortfarande kontakten med?
Till helgen! Har laddat över nästan alla filmer till datorn nu, men det är så stört många så tar lång tid! Haha oj, det var typ 40pers på skul och 60på Konfan.. Håller kontakt med de flesta från Södra och även några i norra, vilket är typ 40 pers så orkar inte skriva alla!
 
Spelade du in när du sjöng på musiken eller sjöng du för Anna "live"? Om du spelade in, kan du inte lägga upp videon här?
Haha neej, nu kommer jag ångra detta! Men jaa jag spelade faktiskt in! Dethär kommer bli stört pinsamt och jag är sketastel och ful på videon.. meeeen eftersom jag ändå hade filmen på datorn så bjussar jag på den då!
 
åh så pinsamt! Men jaja..
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du sjunger jätte bra 👍

Svar: Taaack så jättemycket! haha
Mathilda Ljungberg

2013-12-05 @ 22:30:13
Postat av: Anonym

Oj va sjukt grym du är på att sjunga! Vad heter låten? :)

Svar: TaackTackTaack! Den heter The Way I Am med Ingrid Michealson! :)
Mathilda Ljungberg

2013-12-05 @ 23:18:24
Postat av: Klara

Omg !! Skit duktig !! Vill höra mer :)

Svar: Åhh vad du är snäll! Haha, Taack duuu!!
Mathilda Ljungberg

2013-12-06 @ 15:47:58
Postat av: Jessica Hääggglööf

Mathilda va sjukt!!! Sviiinduktig!!

Svar: Hahaa ahh noo, meen Taaack!!!
Mathilda Ljungberg

2013-12-08 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0