Tips

Letar ni efter T.ex höstjackor, vinterjackor, blusar, skor jaa vad som helst så skapa en Polyvore och klicka på "Creat" Då klickar du bara på det du söker (t.ex Leather jacket) i högerspalten eller skriver så kommer det upp massa olika Skinnjackor! Klickar du sedan på en du tycker är snygg så ser du hur mycket den kostar och sedan kan du även klicka dig vidare till en sida där de säljer den jackan! Det är hur bra som helst! Det var så jag hittade min biker-skinnjacka som jag fyndade för 200:-. Letar du också efter någon speciell färg på jackan så går det också bara ställa in, samma sak med Pris. Du kan också söka på märken..
Det är superbra! Tips verkligen++
 
När ni ändå skapar ett konto så kan ni ju börja följa mig på Polyvore! thildaljungberg heter jag där, eller så kan ni klicka Här för att komma till min Profil! Har snart 20.000 views!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0