Tankar jag haft idag

Gud vad tjock jag har blivit denna sommar. En vecka kvar till skolan börjar, vad ska jag ta mig till? Vi har skitschema, börjar 8.10 varje dag.. Undra hur mamma ser ut efter frissan, hoppas det blev bra! Gud vad jag vill ha en häst! Jag fyller år om en månad, vad ska jag önska mig? Måste till stan i veckan och shoppa nytt till skolan börjar. Ska man köpa en pälsväst? värt? Kommer jag bara rida Trasan i höst? Gud vad najs det är att duscha..känslan efter när man känner sig ren och fräsch! Hur blir det när 00erna börjar på mörby och vi kommer vara äldst? Jag borde satsa mer på bloggen. Pappa fyller år! Det är för himla härligt att cykla! Borde börja åka rullskriskor, det är jättebra träning och säkert rätt kul! Jag borde renovera om mitt rum igen. varför är jag singel? Vad ska jag göra imorgon? Kommer inte jag tävla nåt alls hela denhär terminen?
Dethär är bara ett urval av alla tankar som har snörrat runt i mitt huvud idag. Tror man lätt glömmer bort eller inte tänker på hur mycket man tänker per dag. Speciellt hos oss tonåringar. Massor av tankar som snörrar runt...
 
 
Vad händer..? Varför gör hon så..? Borde jag..? Har han redan..? Är jag också..? Ska alla..? 
 
Tänk igenom typ vad ni har tänkt idag (Oh Mathilda goes deep).. Det är så himla mycket som cirkulerar i ens hjärna hos oss. Inte konstigt att man behöver vila ibland..
Eller är det när man vilar som man tänker mest? Kommer jag nån gång sluta tänka och fundera över allting eller är det bara jag som tänker mycket?
 
Hm..
Lite såhär tänker jag nu. Huvudet snörrar av alla tankar. Vad kommer hända nu?
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0