Stalltjeej

Freeedaaag! Yeey najs! Okej det spelar egentligen inte så stor roll vad det är för dag på sommarlovet för man är ändå alltid ledig och kan festa även om det är tisdag..menmen. Denna kväll har bara tillbringats framför två långfilmer som gick på trean, how fun? Men var tvungen att vara barnvakt till min syrra och fick inte dra ut.
 
Idag har jag vart i stallet för första gången på 1månad! Sååå kul att se min lilla sessa igen! Dock var det mindre kul att hon har rullat sig i lera och hela hon var helt skitig. Men det var mysigt att stå och borsta henne 1h extra (överdriver ej) och smaka på damm..
Red sedan en sväng och då gick hon väll helt okej, lyssna sådär på hjälperna, men jag var så trött efter all borstning så jag orka inte jobba så hårt, + att hon har tydligen gått mycket nu när jag vart borta. Så idag blev det lite chill-pass!
 
Är helt kär i mina nya ridbyxor som jag köpte på Falsterbo! Kan visa bättre bilder sen men de är såå snygga och sköna!
 /Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0