Sommarlovet 2013

Här kommer en liten summering av mig snabba sommarlov! Gick på några sekunder känns det som.. Minns fortfarande när vi satt i skolan sista dagen och bara väntade på att höra våra lärar säga "trevligt sommarlov!" Gud, vad tiden springer iväg! Dethär har jag bl.a hunnit med med..
Har vart på flera fester, skrattat och dansat med kompisar! Lärt känna nya människor på så sätt och det har vart super! // Tävlade KM precis i början av somamrlovet och då vann jag ju både KM och stilpriset, lycka! // Red och Fixade hos Trasan en del i början av sommaren // Firade midsommar med massa gäster hemma hos oss, missade Sophias fest vilket sög // Lärde känna bl.a Tess & Phia. Har spenderat några dagar på mysiga cafén denna sommar. // Åkte till mormor & morfar och var där 1 natt // Åkte vidare till skåne där min kusin Konfirmerade sig. Vi gick även på Falsterbo en dag vilket var kul! // Åkte till Mallorca för sol och bad, var sååå najs! Saknar som fan!!
 
Efter 1 vecka på underbara Mallis kom vi hem // Åkte vidare till Konfan två dagar senare. // Spenderade underbara 2 veckor med otroligt härliga personer! Nya vänner som kommer finnas kvar länge! // Konfirmerade mig med de bästa från Södra // Släkten kom hit och vi firade min konfirmation // Blev några dopp i nya Jacuzzin
 
 
Träffade ett gäng från konfan, grilla och bada - sedan drog vi till Bjurhäll och spela poker där jag vann (såklart) // Började rida Trasan en del nu igen när jag kommit hem // Firade Anna som fyllde år // Spenderade en kväll med mina Konfisar hemma hos Oscar, Jättemysigt var det!
 

 
Har haft en bra sommar i år! Kan dock bli ÄNNU bättre och det satsar vi på 2014! Tack alla ni som vart med och gjort min sommar bra! Många minnen kommer finnas kvar från denna sommar.. ♥
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0