Nattuggla I guess..

Tjooo! Bra början på inlägget.. Känns som att jag bara uppdaterar på nätterna? haha, det är typ den ända tidpunkten jag är vaken och sitter vid datorn.. Well, ni får väll leva med de just nu, när skolan börjar igen kommer allt bli back to basic. Mer rutiner och mer fasta tider för saker & då kommer jag även planera min tid för bloggning bättre. 
 
Haha, nu hoppa min katt in i mitt rum från mitt fönster! Whaaat? Han har lärt sig klättra upp på taket.. Igår hoppa han in genom fönstret i min brorsas rum också, börjar det bli en ny vana eller? Haha
 
Idag har jag bara vart i stallet hos min lilla prinsessa. Gick en promenad med henne i solnedgången som var såå mysigt! Men nu ska jag lägga mig och sova. Behöver lite sömn och nu vill jag ta vara på de sista dagarna innan skolan börjar så sover helldre på natten än dagen, Godnatt!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0