Några snabba om konfan

Kan inte du visa vad du fick? :)
Alltså i konfapresent.. Ja, det kommer upp ikväll! :)
 
Åkte du själv på ditt konfa? Svara gärna i ett inlägg :)
Ja jag åkte själv, kände ingen innan. Varför jag åkte själv? Jaa.. Jag ville lära känna nytt folk!
 
Vem umgicks du med?
Alltså typ alla! Eller norra (den andra delen av huset) var ganska off så de var man inte med hela tiden.. men de i Södra umgicks man med alla typ hela tiden, killar/tjejer osv!
Var det värt att gå på konfa?
Absolut! Det var otroligt kul och somsagt så har jag fått många nya vänner som bor nära så man kan hålla kontakten efteråt!
 
Vilka bodde du med?
Jag bodde inte med de jag hade önskat, men det gjorde inte så mycket för jag bodde med assköna personer ändå. Jag bodde med Emma, Sarah & Amanda!
 
Fick ni använda mobilen något?
Vi hade så chill så vi fick använda mobilen hela tiden, förutom på lektioner och andakter..
 
Hörde att det var folk som hade med sig alkohol, fick de nåt straff?
Jaa det var det, jätteonödigt tycker jag.. Neej de fick inget straff, de ringde bara personernas föräldrar.. Men våra lägerledare var så himla chill så de som ville röka fick röka hur mycket de ville på lägret, haha, helt sjukt! De behövde bara gå fram till ledarna och säga att de rökte så fick dem röka hur mycket de ville liksom..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0