Me and my besti bekännelser

My besto har börjat blogga igen (Här) så i samband med det tänkte jag köra lite bekännelser om oss!
Vi fyller år på samma dag, 98-09-29
Vi har aldrig vart på en fest tillsammans! Några krök liksom men aldrig nån fest faktiskt!
Vi båda har spelat gitarr, fotboll, innebandy, ridit/rider, dansat.
Vi är riktiga te-drickare! Dock kör Malin på grönt och jag på svart nu för tiden..
Vi har typ vart tsm med samma killar, haha.. eller rätt många iaf.. Men det var i 4-6an!
We are both blond..
Vi får upp ett starkt minne när vi hör ordet "kycklingar" haha
Vi har våra "Malin&Mathilda-bråk" som våra andra kompisar kallar det, haha, men jag tror vi har mognat till lite nu så det händer inte lika ofta längre..
We love Chocolate!
Vi har aldrig en stel moment.. Skrattar alltid vare sig det är lite/mycket när jag träffar Mallanballan.
Jo, vi var lite fjortisar där ett tag i 5an? 6an?.. 
Båda vi två är sjuka idag, hehe
When I first met Malin kallades hon godismalin, haha!
My little banane! ♥
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0