Lite Torsdagsplaner

Hejsaan! Sitter och sminkar mig nu.
Ska möta Emma om en stund och då drar vi till Sarah där vi ska käka lite middag och vara under kvällen, sover även där. Kommer nog bli kuul!
 
Ikväll kommer även inlägget med vad jag fick i konfa-present upp för de som ville veta det!
 
Imorgon vet jag inte vad som händer på dagen, kanske hittar på nåtmed Sarah och dem eller så drar jag bara hem och chillar. På kvällen ska mina päron, farmor, mormor&morfar iväg på en teater för min farmor fyller år, så då mååste jag vara hemma, man bara KUL och jag får inte bjuda över nån heller... Men ja, ska diskutera lite om den saken med de senare. På lördag & söndag har jag typ inget planerat heller. Åker kanske och rider Trasan nåt och så! Har saknat den lilla hästen rätt mycket nu!
Men återkommer med det senare!
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0