Konfa-presenter

Här kommer mina Konfa-presenter
Fick ett jättefint halsband av mamma och pappa. Det är i vitguld och inte silver och så är det en diamant på berlocken, finfint!
 
Fick en fiiin ring av min faster och hennes pojkvän!
 
Fick ett coolt halsband av kusinerna.
 
Fick en glasstaty eller vad man ska kalla det, som ska föreställa en häst av mormor och morfar!
 
Fick en liten inspirations-bok av mormor&morfar med typ citat i som kan vara bra att ha i livet eller nåt sånt..
 
Maaasssaa pengaaar!! Fick detta av Farmor, Mormor&morfar och Kusinerna!
 
Ett jättefint armband av Faster och hennes pojkvän!
 
En fiin berlock att byta mellan med det andra halsbandet jag fick av mamma&pappa. Denna fina berlock fick jag av Farfar!
Såå, det var alla grejer jag fick! Blev superglad för alla fina saker!! Taaack så jättemycket!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0