Haha bara för att jag suger så blir det såhär nu

Har ju missat att berätta om vad jag gjorde i måndags, waah! 
 
Jag vaknade iaf vid 10 trött som en bäver - somnade om - vakna igen och mådde illa samt hade ont i nacken. Bestämde att jag skulle till stan med Clara, Anna och Carro men jag blev bara sämre och sämre. Tog en dusch och sen mådde jag bara jättedåligt! Somnade och vaknade igen vid 3 när mamma kom hem av jättehuvudvärk, illamående och ryggont. Tog tempen och hade 38,1! Där kände jag bara faaan.. Skulle ju på fest hos Sophia senare på kvällen som jag inte ville missa så det var inget roligt besked. Låg i sängen resten av dagen, tog ipren, åt lite frukt som jag fick i mig och så småningom började jag må bättre! 
 
Så vid 22.00 skjutsade mamma iväg mig till Sophias fest ändå! Där var det kul, trevligt folk och sånt! Blev dock lite segt i slutet för vakterna var knasiga, men Sophia hade ändå styrt allt bra såå det kunde ju inte hjälpas! 
Kommer sakna Sophia jättemycket nu när hon är i Usa ett heeelt år! :(
 
Mamma kom iaf och hämta mig vid 02.30 - snääll mami! Då kikade jag med några i en timme och sen somna jag!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0