Det går uppåt!

Nu märker man att alla börjar komma hem. -Statistiken ökar. Kuuul! Sprid gärna ocksåå!
En kväll som denna har jag bara vart hemma och kollat på film.  Vi såg The Impossible. En film som är verklighetsbaserad på tsunamin i Thailand.. Tror de flesta har hört talas om eller sett den filmen, men jag tycker iaf att den var bra! Orkade inte dra ut ikväll, skulle först träffa några i Täby.. men jag gör det senare i veckan istället!
Funtar på att dra ner för att göra mig en chai.. hm.. eller så går jag och lägger mig så jag blir pigg tills imorgon och inte sover bort hela dagen..börja komma in i rutiner somsagt.
 
Skulle dock helst av allt vilja blogga, men mitt internet suger för tillfället så det är inget bra läge just nu..
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0