Bekännelser

Jag måste ha koll på allt innan. Är verkligen ingen människa som tar allt som det kommer och är allmänt spontan. Bestämmer jag med en kompis att vi ska till stan måste jag veta vart i stan vi ska, hur vi åker dit, vart vi ska mötas, vilken tid osv innan. Har sjukt kontrollbehov!
 
Jag har gått på Fotboll, Gymnastik, Balett, Hockey, Innebandy, Showdance, Basket, Ridning & Simning genom mina år.
 
Jag lyssnar typ aldrig på musik. Sätter på det ibland när jag är hemma men då är det typ 1 låt som jag kör på replay hela tiden för jag kan inga låtar och är väll för lat för att leta. + att jag inte har spotify..
 
Är såååå ingen förhållande-tjej! Kan tycka det är kul att haffa liksom men så fort han börjar visa känslor tillbaka så backar jag 5 steg! Seriöst det gååår inte!
 
 /Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0