Planer och sånt stuff

Holaa! Idag har jag gått i skolan. Sååååå tråkigt.. Haft en riktig fuldag idag också, vakna 7.10 och vi börja 8.10 så hoppa snabbt in i duschen, bytte om, åt frukost, blåste håret och sen hann jag bara ta concealer, BBcrem och mascara innan jag behövde dra iväg, blev ändå sen men.. fuldag var det iaf idag. Sen åkte jag hem, ringde prao, lagat kyckling med tomater, kiwii och granatäpple samt kollat ett avsnitt av oth. Snart åker jag iväg till stallet och hoppar på nån ponny också, får se vem det blir ;) Imorgon kanske jag är med friendos, annars ska jag döma fotbollsmatcher och sånt. Lördag blir till att döma fotbollsmatcher hela dagen, kanske träffar Dannee och dem också sen. På söndag blir det hopptävling! Nu känner jag att min dator går sönder för den hoppar dit den vill skriva av sig själv och laggar och det är feeettt jobbigt så ska sluta skriva nu! Adios 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0