Outfit, just me...

Hej hörrni! Allt är lite förvirrande just nu och jag måste fixa lite saker. Bättre tider kommer (!) och jag hoppas att ni stannar kvar här på bloggen tills den tiden är här, just nu måste jag bara tänka lite. Jag kommer uppdatera när jag vill och känner för det, inte för att känna mig tvingad. För så stor blogg har jag inte att jag "måste" blogga. Jag ska bara se det som en kul grej och jag hoppas ni förstår det. Mitt liv står rätt stilla just nu, men det är väll så, livet är en balansgång. Det blev ett litet deep inlägg, men ville bara säga att bättre tider kommer, nu måste jag bara sätta mig ner och tänka igenom vad jag vill med allt. Ridning, vänner, killar, mig själv. Jag måste hitta dehär sakerna samtidigt som jag måste kämpa igenom skolan. Jag kommer fixa det. Men jag vet inte hur lång tid det tar och jag hoppas ni är här för att stanna! Ge lite kärlek och stöd. Det kommer bli bättre!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0