"kvällsträning"

Hejsaan! Slitig dag på praon idag också.. Det är fan jobbigt att va kock! :I Efter Praon var jag så himla trött så åkte hem, la mig i sängen och kollade 1 avsnitt av oth innan jag hann somna. Sov alltså från 16.30-18.00 ungefär innan pappa väckte mig, men sen sov jag en timme till, sen åt jag middag, kollade på tv och lite sånt. Sen kände jag att "jag har ju inte tränat idag" så jag fick lite panikångest och drog på mig skor, shorts och sportbh och tränade ben/axlar/armar på mitt rum vid 22 tiden. Det tog en timme ungefär och benövningarna kändes bra! Har lite värk i baksida lår - precis som jag vill ha, så det känns gött! Tog en dusch och gjorde i ordning lite kvällskäk bara för att få i mig nåt efter jag tränat.. Det blev vaniljyoughurt blandat med turkisk yoghurt, äpple, kanel och casewnötter. 
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0