+/-

- När man hittar en kille som man gillar och inser att man är längre än honom...
 
- när man känner att man har förklarat något riktigt bra för att den ska förstå och den bara är otrevlig tillbaka och typ säger "behövde inte värsta förklaringen" man bah, skit i't då.
 
- när man träffar nån som verkar skön, men det första den gör är att fråga vad man heter på instagram. Kul, personen var inte ute efter att lära känna mig utan att få en till följare på instagram... 
 
- när folk tar ens ideer och gör om de till sina egna - väldigt likt. Det är t.ex en tjej nu som har gjort tre likadana inlägg som mig efter jag har gjort de, samma "hissar" som jag lagt upp hade "tydligen" hon också och var tvungen att blogga om det 5h senare. copycat.
 
Min blogg mina inlägg, okey? hitta på nåt eget själv...
 
+ Hyperglada människor. De utstrålar sån energi så det sitter i resten av dagen! Älskar såna riktigt härliga och sociala människor!
 
+ när ni kommenterar.. då är det mycket roligare att blogga och det kommer bli sååå mycket mer roligare inlägg då! Looovar, kommentera mer hörrni!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0