Ammmmaaaagaaaadd

Herre jesus Amalia. jag tror inte jag har bloggat idag!? anledning: min app på mobilen är STÖRD! har gjord 5 inlägg egentligen men det står alltid att man inte kan ladda upp bilden...
Min bror har iaf kompisar här på middag för an fyllde år för ett tag sen. Så jag har kollat på Cyberbully på mitt rum med massa godis, choklad, läsk, banan doppad i smält choklad och annat gott! Skulle gå ner och lämna min tallrik efter jag hade ätit och då håller killarna på att spela in en film!! haha garva fan! fick filma en liten snutt också. Tror att de kommer lägga upp den på youtube inom en vecka, de ska bara klippa och sånt först, men då kan jag länka den här! haha den är rolig!
 
Imorgon blir det upp tidigt för tävling! Clear round på 70cm. Tar det lågt i början så man får en bra termin framför sig!
Ska antingen sätt apå en till film nu eller gå och lägga mig, kan inte riktigt bestämma mig! har iaf hur mycket "snacks" som helst kvar...
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0